Hi Alain,
I just hope I`d respond to all posts until my next departure from home :) .
No, I am now just joking. This time I`d stay at home much longer, but my newest idea is to start building my family house .... and beside all other tasks, I`d really be pretty busy. Beside being busy, I`d also have the wings of happiness, just because I prefer living at the family houses and having my own garden. It would be a miniature one (ground is very expensive here, and being actually unemployed, I can`t take any loans and must pay all in cash :) ), but even a few square meters would make me very happy.
So, my already ironed muscles (from massage) would be nicely built up participating in the constructions. That would be sweaty and funny time also. Just making planes, makes me incredibly happy.
I enjoy responding here very much. And would give my best to do as much as I can.
Thank you again for all efforts you put here. This party is just amazing.
((youtube id="aazaieIk-4M"))((/youtube))
And just for you Alain :) :
NE ME QUITTE PAS
(Jacques Brell)
Ne me quitte pas Il faut oublier Tout peut s'oublier Qui s'enfuit deja Oublier le temps Des malentendus Et le temps perdu A savoir comment Oublier ces heures Qui tuaient parfois A coups de pourquoi Le coeur du bonheur Ne me quitte pas (4 fois)
Moi je t'offrirai Des perles de pluie Venues de pays O?ne pleut pas Je creuserai la terre Jusqu'apres ma mort Pour couvrir ton corps D'or et de lumi貥 Je ferai un domaine O?mour sera roi O?mour sera loi O?seras reine Ne me quitte pas (4 fois)
Ne me quitte pas Je t'inventerai Des mots insens鳼br /> Que tu comprendras Je te parlerai De ces amants l༢r /> Qui ont vu deux fois Leurs coeurs s'embraser Je te racont'rai L'histoire de ce roi Mort de n'avoir pas Pu te rencontrer Ne me quitte pas (4 fois)
On a vu souvent Rejaillir le feu De l'ancien volcan Qu'on croyait trop vieux Il est parail Des terres br? Donnant plus de bl鼢r /> Qu'un meilleur avril Et quand vient le soir Pour qu'un ciel flamboie Le rouge et le noir Ne s'鰯usent-ils pas Ne me quitte pas (4 fois)
Ne me quitte pas Je ne vais plus pleurer Je ne vais plus parler Je me cacherai l༢r /> ?te regarder Danser et sourire Et ࠴'飯uter Chanter et puis rire Laisse-moi devenir L'ombre de ton ombre L'ombre de ta main L'ombre de ton chien Ne me quitte pas (4 fois)
Love,
Branka
|